Warning: Creating default object from empty value in /home/poland/domains/latam.com.pl/public_html/wp-includes/bookmark.php on line 36

Nowa baza Wizz Aira w Wilnie

WizzAirMłody ale prężnie rozwijający się, europejski przewoźnik Wizz Air oficjalnie potwierdził informacje, jakie od dłuższego czasu krążyły w branży, o otwarciu 14. bazy operacyjnej w Wilnie. Węgierskie tanie linie powstały w 2003 roku, W zaledwie trzy miesiące od powstania idei, firma została zarejestrowana i z powodzeniem działa do dziś. Obecnie posiada 13 baz operacyjnych, z czego najwięcej, bo aż 4 znajdują się w Polsce, tj. Katowicach, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu, 3 znalazły siedzibę w Rumuni, a pozostałe min. w Czechach, na Ukrainie czy Węgrzech. Jak zapowiedziały władze Wizz Air, nowoczesna baza zostanie uruchomiona 16 kwietnia 2011 roku. Loty z bazy w Wilnie będzie początkowo obsługiwał tylko jeden nowy Airbus A320. Cieszyć mogą się nie tylko mieszkańcy Wilna, otóż wraz z otwarciem bazy wystartuje 8 nowych połączeń min. z Wilna do Londynu – Luton, Doncaster – Sheffield, Cork, Eindhoven, Sztokholmu – Skavsta, Mediolanu – Bergamo, Rzymu – Fiumicino oraz Barcelony. Bilety na nowe połączenia są już w sprzedaży w Centrum Rezerwacji Tanie-loty.com.pl.

Wizz Air posiada szeroką sieć połączeń w Środkowej i Wschodniej Europie (loty na blisko 120 trasach). Linia oferuje najtańsze usługi w tej części Europy, co jest możliwe głównie dzięki odpowiedniemu wyborowi lotnisk. Dlatego też, o ile to możliwe, lata na mniejsze lotniska, co niewątpliwie ma odzwierciedlenie w niskich cenach, ale także, co doceniają klienci, w przyjaznej i sprawnej obsłudze pasażerów. Wizz Air nieustannie prowadzi negocjacje z wieloma lotniskami, by zaoferować pasażerom niskie ceny lotów z Europy Środkowej i Wschodniej.

W swej flocie tani przewoźnik posiada 26 samolotów, wyłączniejednego typu, są nim samoloty Airbus A320, których średni czas eksploatacji wynosi zaledwie 3 lata ( nie jeden Polak chciałby jeździć 3 letnim samochodem). Używane przez WizzAir samoloty są najlepszymi w tej kategorii technologicznej ( silnik typu International Aero Engine V-2500). ich obsługę techniczną zapewnia wiodąca w dziedzinie serwisu lotniczego na świecie organizacja Lufthansa Technik. W ciągu najbliższych 3 lat spółka planuje zwiększyć ilość maszyn i w 2014 r. dysponować 132 samolotami.

Odpowiedz

Spam protection by WP Captcha-Free