Warning: Creating default object from empty value in /home/poland/domains/latam.com.pl/public_html/wp-includes/bookmark.php on line 36

LOT prezentuje swój elitarny zespół pokładowy.

Polskie Linie lotnicze LOT wychodząc naprzeciw potrzebom klientów wprowadza kolejna rozwiązania mające poprawić komfort podróżowania samolotami. Między innym dlatego wprowadzono trzy różne serwisy podczas lotów dalekiego zasięgu w klasie biznes.

LOT

Pasażerowie są różni, jedni wchodząc na pokład maszyny od razu są głodni, inni zaś chcieliby zjeść posiłek później, wobec tak zróżnicowanym potrzebom przewoźnik wprowadził trzy warianty serwisu. Jednym z nich jest szybki serwis, gdzie za pośrednictwem tacy podawane są przystawki, zestawy obiadowe oraz inne. Jeśli ktoś chce poczuć się jak w restauracji i być obsługiwanym przez kelnera może skorzystać z wariantu klasycznego, wtedy też posiłki podawane są jeden po drugim w odpowiednich odstępach czasu. Natomiast serwis na życzenie przeznaczony jest dla klientów, którzy sami chcą decydować co i o której zjedzą.

Polskie Linie Lotnicze LOT zadbały również o to by, klientów biznes klasy obsługiwał specjalny personel pokładowy, który wyłoniony z został z grupy pracowników przewoźnika. Elitarna grupa otrzymała nazwę Elite Fleet, jej członkowie wyłonienie zostali po wielu etapach składających się z warsztatów obsługi klientów i kursów językowych. Ten sam zespół trafi również na pokład Dreamlinerów, gdzie obsługiwać będzie pasażerów klasy Premium Economy. Specjalny personel ma na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi i bezpieczeństwa na pokładzie samolotów LOT. Została stworzono po to by zaspokajać indywidualne potrzeby każdego klienta.

Nowy styl w linia lotniczych LOT, to także inne udoskonalenia, jednym z nich jest uruchomienie Web-Kiosków, czy saloniku Business Lounge. Widoczną z daleka nowością, z którą spotka się każdy kto kupuje bilety online jest nowa strona internetowa przewoźnika.

Jakiś czas temu zmianie uległo również malowanie maszyn należących do floty polskiego przewoźnika. Nowoczesny design z elementami srebra, jest wyjściem w przyszłość. Zmieniona również została nazwa z Polskich linii lotniczych na Polish Airlines, co pozwoli na lepszą identyfikację przewoźnika za granicą. Wprowadzono również

Nowości w Polskich Liniach Lotniczych LOT mamy w tym roku pod dostatkiem, narodowy przewoźnik co rusz wprowadza nowe rozwiązania mające poprawić jakość podróżowania. Przykładem może być nowa przejrzysta strona internetowa, Web-Kioski, dzięki którym możemy się szybciej odprawić, czy nowoczesny salonik LOT Business Lounge. Nie możemy zapomnieć również, że narodowy przewoźnik zdecydował się także na nowe malowanie całej floty samolotów, która jest świeża, dynamiczna i sentymentalnie nawiązuje kolorystyką do przeszłości nowy motyw graficzny, który ma utrwalić nowoczesny, przyjazny i spójny obraz Spółki. W kampanii reklamowej LOT stawia na polskie symbole takie jak Stadion Narodowy, postać Fryderyka Chopina, czy słynną warszawską Syrenkę. Ponadto wykorzystano wizerunek Wawelu oraz żurawia będącego znakiem rozpoznawczym linii lotniczych LOT od ponad osiemdziesięciu lat.

LOT

Odpowiedz

Spam protection by WP Captcha-Free